söndag 10 januari 2010

Nu var det gjort!

Har äntligen beställt både min kickbike och min kickspark med snömedar.

Hundarna och jag har försökt anpassa oss till skidåkning men det har inte gått något vidare. Vi får inte ihop det med linor, stavar och skidor. Dels beror det på att hundarna inte förstår att dra, men mest beror det nog på mina bristande kunskaper i skidåkning (och för all del min bristande kunskap i att lära in draget). Det blir mest en enda röra som hamnar pladask i snön. Roligt men vi kommer inte så långt...

Men det blir skoj med nya leksaker!






2 kommentarer:

suzanne sa...

vilka coola cyklar det finns. är dom anpassade att ha tills med hundar? mvh och kraaam..

Petra sa...

Haha kan nästan tänka mig vad hundarna tänkte när du tog fram den där..- mamma är du riktigt klok, vad ska vi nu göra?!

Nu kan du följa mitt äventyr på www.ozadventures.blogg.se

Puss och Kram Petra