söndag 22 februari 2009

Sköna söndag!

En härlig söndag har passerat lojt och stillsamt. Till skillnad från igår.
Superhunken och jag firade vår kärlek tillsammans. Utgång till Wirströms pub i Gamla Stan.
Självklart blev det vegetarisk burgare med pommes och dipp för min del, nedsköljt med Guinnes och whisky. Gott, gottigottgott!
Bandet som spelade heter Crossroads. Dom startade lite lagom ringrostigt men ökade konstant. När 3.e spelakten inleddes låg redan stämningen och öset på topp. Och från den positionen ökade man stenhårt. Vet inte riktigt vem som var mest svettig på slutet, musikerna eller publiken.
Bifogar länken till deras hemsida. Tyvärr låter det inte alls lika bra som i verkligheten.
http://www.bokacrossroads.nu/Lyssna.html


Passar på att lägga ut en länk från Youtube om en annan Crossroads. Det är värt besväret att lyssna till slutet!
Lyssna, lyssna, lyssna och njut!!!

www.youtube.com/watch?v=D0QKbnCDW94

3 kommentarer:

*~Miss Attitude~* sa...

Jag vore super tacksam om du kunde hjälpa mig genom att svara på frågan inne på bloggen.

http://dkqa.blogspot.com/2009/02/efterlyser-svar.html

kram

*~Miss Attitude~* sa...

Ja 81 frågor där du tror ingen bryr sig, men ändå läste du mina eller hur?
Jag skrev dom just för att det är kul, en utmaning och det kan va roligt ibland att prata om annat än bara seriösa och allvarliga ämnen som jämställdhet och tråkig politik. usch vilken vardag man får då. Lite skoj och larv måste man nog ha i livet tycker jag. Varför alltid va så vuxen och seriös, tråkigt tycker jag.
Man måste våga va lite barnslig, varför så seriös och tråkig för?
Jag hade det super skoj med mig själv och mina minnen när jag svarade på dom frågorna.

Knepigt svar? fråga 66. nä klart och tydligt står det att många tjejer är bara backstabing B. för mig. Därför är män/killar en bättre vän för mig. Jag ger det mesta för en vän, men här är det bara avundsjuka som styr människor verkar det som.
Ja det är verkligen ett tungt ämne, absolut. Men det va ett väldigt klart svar tycker jag. =) Tycker inte du?

Alfa Tik sa...

Lite självinsikt skulle vara på sin plats...