tisdag 3 februari 2009

Tillbaka *irl*

Det var hårt att komma tillbaka till verkligheten, framför allt jobbet.
Livet på hög höjd, kyla och snö gjorde susen för själen.
Vissa minnesbilder sitter etsade på näthinnan och plockas fram i tid och otid. Tror till och med att det syns på mej när jag tänker på marängland. Ett stilla flin sprids i ansiktet och jag är tillfälligt inte kontaktbar.
Är otroligt sugen på att återvända till sommaren för att uppleva naturen på nytt sätt.


Har länge velat åka/köra hundspann och det fick jag äntligen pröva på. Och det var betydligt roligare än jag kunnat föreställa mig. Vilka krafter det är i djuren! Och så vackra dom är!
(Nu är jag ju partisk i och för sig...) Och fort går det (när Peter puttar på i uppförsbackarna), speciellt utför fjället. Och så galet vackert det är *suckar förnöjt* !

3 kommentarer:

*~Miss Attitude~* sa...

ooh vilka otroligt vackra bilder!!

Alfa Tik sa...

Tyvärr ger dom inte riktigt rättvisa till hur det verkligen såg ut. Jag blev andlös!

*~Miss Attitude~* sa...

Oj jag hade inte ens sett att du svarat tillbaka.. Gick in här av en slump för att jag har en liten fråga.

Du verkar kunna en hel del om hundar.. hur länge kan man lämna en hund ensam i hemmet? Jag håller på att diskutera det med en vän.

Svara gärna i min blogg om det är okej för jag går aldrig in på kommentarerna igen för att se om man har svarat. =)

Ha en trevlig helg.