tisdag 27 januari 2009

Ännu en dag i snö.

Det blev inga skidor idag. Men det blev en lång prommenad mellan fjällen tillsammans med hundarna. Och självklart djupsnöbus!
Återförenades med alla till lunch. Fick en vegetarisk pasta fylld med Karl-Johan svamp och massor med grönsaker till. Fantastiskt gott!
Efter kaffet drog de andra ut på fjället igen med sina skidor medan jag stannade inomhus tillsammans med datorn och mitt plugg. Hade en skön eftermiddag i lugn och ro. Luften suger musten ur mig och kroppen är skönt avslappnad.
Ikväll blir det besök på Gammelgården och deras berömda kök.
Är riktigt stolt över min minsting (http://www.rixskate.blogspot.com/ finns som länk på min sida som moggis bloggis) som lärt sig hantera skidor riktigt proffsigt i år.

3 kommentarer:

*~Miss Attitude~* sa...

Hm... har han precis börjat blogga eller? Såg bara ett inlägg.. =/
Kul att han lärt sig åka! Det är ju så kul.

Alfa Tik sa...

Ja, han började igår med att bygga sin sida.

*~Miss Attitude~* sa...

Du har blivit utmanad:
http://dkqa.blogspot.com/2009/01/jag-blir-utmanad.html

Ha en bra dag! =)