onsdag 21 januari 2009

Med ryggan...

i högsta hugg och ett stort flin på läpparna slängde sig dottern in i min bil, och för en gångs skull stönade hon inte över hur kallt det var i bilen.
Färden gick till Arlanda...
Så kom då dagen då min lilla jänta drog till Asien tillsammans med bästisen och tillika min extradotter. Som två småflickor stod dom där i kön in till gaten rusiga av lycka medan jag tittade på och kände angsten rida genom kroppen.
"-Vi ses om 4 månader!"
Se till att komma hem hela både till kropp och själ...

Vi som stannar hemma kan följa äventyret på www.resedagboken.se och alias likesasia.

3 kommentarer:

*~Miss Attitude~* sa...

Jag vet, jag kollade den hemsidan oxå. Men det är samma pris på hemsidan som det är i körskolan. Jag får vänta tills lönen kommer och jag går på en väldigt låg garanti lön just nu så jag får lov att prioritera rätt tyvärr. Så även om det inte är mycket pengar för vissa så kan det va det för andra. ;-)

Det ordnar sig nog längre fram.

Unknown sa...

Så lilla snutt har åkt iväg... Spännande. Fyra månader är jue en halv evighet! Men då får du försöka se det från den ljusa sidan, du får det liite stillsammare hemma.
När ses vi då? Nästa vecka tro? Kraam!

Alfa Tik sa...

Det är fruktansvärt!!! Kan knappt tänka på ungen utan att brista ut i en hulkande gråt.
Jag är tillbaka på jobbet 30/1 så vi ses väl måndagen efter.
Kram på dej och håll ut!