lördag 3 januari 2009

Ha-galen

Det nya året har börjat med att jag äntligen har inhandlat ett stycke hett önskad systemkamera. Känner mej otroligt duktig och (hör och häpna) kompetent för att jag inte fegade ur att sätta mej in i nått som jag inte begriper mej på.
Här ska lusläsas instruktionsböcker och kollas på instruktionsvideor (och det är bråttom eftersom skolan börjar snart igen och då finns ingen tid att läsa nått annat än undervisningslitteratur).
Kan man säga att en kamera är... sexig...? Jo visst, den är superhott!
Väntar otåligt på att batteriet ska ladda klart så att jag kan börja fingra på allvar, fixa inställningar och börja min karriär som paparazzi. Hoppas att inte hundarna stämmer mej...

Nikon D80 med 18-55 mm objektiv

Tamron 70-300 mm Tele-Macro

4 kommentarer:

anu sa...

..SNYGGARE ÄN SNYGGAST...
Gift bort den med mig genast...
Vad fick du ge för den...

*~Miss Attitude~* sa...

Gott nytt år till dig med! God fortsättning. Hoppas att ditt år 2009 blir bra!

*~Miss Attitude~* sa...

Hejsan och tack!
Japp bilderna är tagna med min nya mobilkamera, jag tycker dom är väldigt bra, bilderna alltså och även kameran. Bilderna är mycket större men jag förminskar dom rejält för att lägga upp dom på bloggen. =)

Snygg kamera du har där, hoppas att den är bra och att du läst alla instruktionerna, för jag märker att många gånger blir bilderna dåliga just för att man själv inte kan nått om inställningarna.

Ja man kom verkligen hem till kylan! Jisses vilken skillnad!

Unknown sa...

Åh.. Här finns kvinnan som kan få modellbilder på mej att kanske t o m se representativa ut? *hoppas* Hoppas inte din kamera smälter isåfall. *oops* Heheh.

Yep, back in beez-kneez. ;)
Vi ses på måndag!
Hav en trevlig helg. KRAM