torsdag 18 juni 2009

Halvårsbokslut

Det är sommarsolstånd och ljuset vänder på klacken och traskar åt andra hållet. Är det någon som kommer ihåg lyckan första morgonen det var ljust när väckarklockan ringde?

Till midsommar brukar jag gå igenom min almanacka och läsa om vad som hänt hittills under året.
Med facit i hand läser jag att det har varit rörigt.
Med facit i hand är jag medveten om att det har varit rörigt.
Med andra ord har det varit ett halvår av liv. Ett fasligt liv.
Hela känsloregistret har blivit aktiverat tillsammans med en massa upplevelser och erfarenheter.
Alltså ett bra liv!
Därför är det nyttigt att göra ett delårsbokslut...

3 kommentarer:

Anonym sa...

GUD VA DU E VACKER MIN HÖNA !!
/lilla plutten

Unknown sa...

Hehe, ja vi ska ha ett samtal på onsdag, det ser jag fram emot! ;) Och diskutera våra bokslut, sammanställa fadäser och bedrifter. Härligt!
Glad midsommar! :)

Anna sa...

Shit vilka coola glajer.. Det är ju riktiga mormors glajer =) Hoppad du får en trevlig midsommar :) KRAM