tisdag 2 december 2008

När generna får tala.

I morse blev det äntligen dags för lite viltlek.

Vi hade fått "nyskördade" älgben med klöv (Tack, Johannas pappa!) och nu skulle det utbildas i "hur gör djur ".

Tuva-Lisa var först ut och tog spåret över gräsmattan. Snabbt fram till klöven och HUGG, så var hon igång med gnagandet.
Sen var det dags för hund nr 2. Han stack som en pil runt knuten, nosen i backen och fram till sin knota. Stackars Tigger-Tugg... Han fick en bekymrad rynka i pannan när käkarna låste fast runt benet i munnen per genautomatik. Det klickade inte riktigt hela vägen och gnagandet, tuggandet och slitande uteblev. Det blev bara dreggeldropp och en bekymrad rynka. Men han kånkade i alla fall runt på den hela förmiddagen. Är man vallhund så är man...

2 kommentarer:

*~Miss Attitude~* sa...

Ja underkläderna och kläderna är sånt som JAG gillar i första hand och när jag väl ger flera av dom alternativen JAG gillar så får han välja vad han själv vill ha, då det är HAN som betalar och inte jag.

Sen ang min bild på bloggen. Varför hon tar sig på brösten, ja du, fråga den som gjort bilden. Men jag finner den sexig, jag finner kvinno kroppar sexiga, våra former, sätt att vara på och allt, jag älskar kvinnokroppar och dess sexighet. Därför har jag en kvinna som tar sig på brösten på min blogg, jag tycker att bilden är svinsexig.

Ja jag hade lite blogg torka... haha.. men när jag väl börjar så kommer det bara fram en massa.. hi hi..

*~Miss Attitude~* sa...

Söta hundar, åh så jag älskar hundar!! Men varför tränar man dom så djuriskt och väcker mördar instinkten hos dom?? Är det så bra? Ser blodigt ut och rått kött, ja det låter bara så farligt.

Ja visst är det så, att en kvinna med mer självkännsla är ju mer sexig.. men jag har en speciell smak, alla är inte sexiga och snygga i mina ögon och det är inte alla som accepterar mitt sätt att se saker och ting på, men vad gör det mig? ha ha Vad jag tycker om och inte tycker om har ju bara med mig att göra. =)

Hoppas du får en bra onsdag!