måndag 2 mars 2009

Vårtecken

Tankar om aktiviter.
Kroppen ska trimmas men det gäller att göra det med finess. Och lust och glädje. Så vad ska man hitta på?
Jo, i väntan på att isen försvinner från grusvägarna sucktar jag efter en sparkcykel. Måste helt enkelt vara den mest geniala träningsformen för både mig och hundarna. Dom får jobba och jag hejjar på... Alltså, vi ska träna drag. (Ett gren inom brukssporten som jag länge varit intresserad av men som blev mer aktuell efter draghundsturen i Sälen i januari.) Att träna med släde kommer ju inte på tal. Snötillgången är ett knepigt problem i Sthlm, året runt.
Och det handlar också om budget. På vilken nivå ska man lägga inköpskostnaderna? (Och hur svårt kan det vara att svara på det...!)

Jag vill ha en sån här:

Eller kanske en sån här:

Men har på min höjd råd med en sån här...



Och hur resultatet skulle bli är inte så svårt att lista ut...

Bidrag, donationer eller ekonomiska tillskott på andra sätt, mottages tacksamt!

7 kommentarer:

Unknown sa...

HAHAHAHAH!!!!!
Roligt med cyklarna! ☺

Än så länge kan du väl ta en plastpulka att koppla hundarna till? ;)

*~Miss Attitude~* sa...

Varför ska jag komma ihåg känslan??

Japp det är inte så skoj att bli luftbehandad eller att behöva springa efter folk. Eller att va tjatig och fråga hela tiden vad man ska göra för att man inte fått uppgifter eller upplärning av dom. Men jag ger det denna vecka ut, sen får vi se. Dom behöver en lagerpersonal istället eg.

Tanken är ju att man ska va här i 1,5 år eller mer.

*~Miss Attitude~* sa...

Ser man nått speciellt på bilderna? Kan du se vilket företag det är? Eller vilka produkter det är? Jag har inte lagt ut några avslöjande bilder så det kan inte va så farligt.

Alfa Tik sa...

Miss A: Reflekterar du aldrig över vad andra skriver?

*~Miss Attitude~* sa...

Vad är det jag ska reflektera?

*~Miss Attitude~* sa...

HAHAHA som en kobra, ja den lät kul.
Jag tycker att när du skriver nått så får du alltid det att låta så fientligt. Du låter inte som att du verkligen bryr dig, utan snarare att du ska va som en polis som rättar, påpekar och har sig. Och nej jag gillar inte poliser. Så det är inte positivt menat.
Det är svårt många gånger att uppfatta tonfall via text, men dina inlägg på senare tid känns mer som ett petande i ögat än nått annat. Det kanske bara är ditt sätt hur du skriver, inte vet jag.

*~Miss Attitude~* sa...

Hmm.. nä jag har väl aldrig påstått att jag är en teknisk människa?? När har jag det?
Jag kan inte alls mycket om program och sånt, och visste verkligen inte att man kunde ha speciella program som kan zooma in bilderna för att se alla detaljer.

Varför skulle man vilja göra det lixom? Varför använda sig av ett program för att se på mina bilder i detalj?? Men det är ju bra att veta att det finns såna program i alla fall.
Och om man nu orkar gå ingenom besväret att sitta och zooma in mina bilder så bjuder jag på den, kul att man är så himla intressant. =) haha. Tack för tipset.